KAMI GENG SUKA IKAN KELI

KAMPUNG KOK KELI


  • Kampung Kok Keli berada di jajahan Daerah Tumpat, Kelantan Darul Naim.
  • Lokasi sebenarnya terletak lebih kurang 15 kilometer dari Pusat Bandar Kota Bharu.
  • Untuk sampai ke kampung tersebut dari bandar Kota Bharu, seseorang itu boleh menaiki kenderaan melintasi Jambatan Sultan Yahya Petra menuju pusingan Wakaf Baru kemudian menghala ke Utara iaitu ke Palekbang seterusnya ke Sungai Pinang. Dari Sungai Pinang perjalanan menghala ke barat dan terus sampai di lokasi tidak lama kemudian.


12 comments:

PROJEK KELI KANVAS said...

tq tehr atas idea...

jaya jr said...

haha,ingt kok lanas j ade..
kok keli ade jgk..

tehr said...

kampung kok pasir bersebelahan dengan kampung kok keli yang berdekatan juga dengan kampung kok majid

...semuanya kok

Cik Ubi said...

kok kok kok,ayam berkokok..haha

yott said...

kenapa bg nama kok keli?
bnyk ikan keli ker kat kg tu?
dkt kelantan pun ada sungai pinang..

c.i said...

apa makna kok tu?
(kg org rumah Gong Badak : Gong tu tanah tinggi)

ice♥ice said...

la ade ke..xprasan pulak.. :P

KASIH said...

sana banyak kok ke?

mama zharfan said...

salam ziarah..me blogwalking...uniknya blog ni...have a nice weekend!

MissXYZ said...

hebat la... kok keli ade gak... adeh...

syabas keli =)

Faisal Abdullah said...

Semua pasal keli.nanti nak buat sal ikan patin lah pulak..hehe

hiro said...

kenal sgt dgn kg tueeeeeeeeeee

ORDER SEKARANG !

ORDER SEKARANG !
OVAPRIM ( UNTUK PEMBENIHAN IKAN)

PROMO PET

PROMO PET
Sugar Glider

African Grey

Ferret

Zebra Finches

Kuang Emas

Ball Python

Indian Ringneck

MENU ISTIMEWA

MENU ISTIMEWA
ikan keli sambal

nasi kerabu ikan keli

keli cicah sambal belacan

fillet ikan keli

keli lemonade

ENTRY POPULAR

ANDA PENGUNJUNG KE

USYAR2 SINI

Klip Pusat Ternakan Keli oh Keli

Related Posts with Thumbnails

THE OLD FREES

THE OLD FREES
There was an error in this gadget

KELI OH KELI