KAMI GENG SUKA IKAN KELI

SYABAS SKUAD NEGARA - 5 TONGGAK UTAMA PILIHAN KELI OH KELI



SYABAS! SYABAS! SYABAS! Buat skuad negara. Skuad pimpinan Rajagobal ternyata pasukan yang ampuh setakat ini.Gelaran Datuk mungkin anugerah yang perlu dipertimbangkan pada masa hadapan pada saudara Rajagobal kerana telah berjaya memartabatkan skuad negara kembali pada era kegemilangan seperti zaman Mokhtar Dahari.

Kesemua barisan negara baik yang utama dan simpanan telah memberi yang terbaik untuk negara,namaun 5 tonggak utama pilihan KELI OH KELI adalah:

  1. KHAIRUL FAHMI CHE MAT: Penjaga gol yang baru berusia 21 tahun ini begitu tenang dan yakin menjaga gawang negara.Dalam 5 perlawanan terakhir skuad negara sebelum ini,penjaga gol Malaysia hanya dibolosi 1 gol.Telah dianugerahkan penjaga gol terbaik negara dan pemain muda terbaik tahun 2010.
  2. NORSHARUL IDLAN TALAHA:Pemain penyerang negara yang sentiasa mempunyai helah licik di atas padang. Skill permainan yang amat baik dan kreatif mencipta peluang untuk rakan sepasukan.Dianugerahkan pemain terbaik Malaysia 2010.
  3. MOHAMAD MUSLIM AHMAD:Pemain daripada pasukan HARIMAU MUDA A.Pemain pertahanan yang jarang memberi walau seinci pada pasukan lawan untuk memasuki kawasan pasukan Malaysia.Seorang yang amat berdiplin atas padang dengan bentesan-bentesan yang kemas menyekat kemaraan pihak lawan.
  4. S.KUNALAN:Pemain sayap pasukan negara yang berani mempelbagaikan permainan dan sering membuat percubaan yang mengkucar kacirkan gawang dan pertahanan lawan. Seorang pemain yang amat rajin dan mempunyai kepantasan yang dikagumi.
  5. SAFIQ RAHIM:Kapten pasukan Malaysia yang begitu dominan menguasai bahagian tengah padang.Amat berbahaya sekiranya pemain ini mengambil tendangan percuma.

42 comments:

yott said...

moga kita berjaya ptng ni Keli..

muhcizzra said...

x pilih safee sali ka abg keli..hehehe

KELI OH KELI said...

yott..harap2 masin mulut yott.

KELI OH KELI said...

Muhcizzra...safee sali pun pemain hebat...semua pemain Malaysia hebat2..cuma kita kenalah sokong skuad kita saat jatuh dan bangun...jgn bila kalah ja..kita nk kutuk habis habisan...

iniialahaku said...

kalau baddrol da..lgi sempoi dead ball...mau junam trus dlam gol...

- zuriey - said...

goodluck malaysia

hans said...

moga harimau membaham garuda lagi hari nih
amin

P/S : Tolong Vote Saya Sebab Saya Nak Menang Buku Nih! (^_^)Y

Anonymous said...

Sokong Malaysia....Sokong Keli jugak.....Hidup Harimau Malaya....kena jugak Hidup Haria-Penang-Haria.....

alkisah69 said...

go malaysia!!!!!!!! kita kasi haria indonesia

Jeely jelly said...

ganbate malaysia ! :p

KELI OH KELI said...

iniialahaku...ya badrol ada lagi mantop..pulun kedah pulun...

KELI OH KELI said...

zuriey..ya..go go Malaysia..juara AFF Suzuki..InsyaAllah.

KELI OH KELI said...

Hans...harimau pasti baham garuda..tapi dengaq2 kangaroo jadi pengadil pulak...aduhai...

KELI OH KELI said...

Anonymous...terima kasih...

KELI OH KELI said...

Alkisah69...ya kita haria depa nooo....

KELI OH KELI said...

Jeely Jelly...erks..ganbate tu apa ya?

Rina Azam said...

yeayyy... kita menang..nak ganyang malaysia konon..

KELI OH KELI said...

Rina..biaq p kat depa...janji kiata juara dah!!!

NENEK SIHIR n WANIE said...

TUDIIAAAAA menang dahh!!!!!!
love malaysia!!!

KELI OH KELI said...

tu dia..menang dah..menang dah...nenek sihir...ehehe..yes...!!!!

Bb Hussain said...

yeay..menang..ALhamdulillah ;)

KELI OH KELI said...

Salam Bb Hussain..lama x nmpak kamu ya...

NUR AIN AZMAN said...

YES! MALAYSIA MENANG!

Syabas kpd smua pemain bla sepak negara :)

Proud la with u all


p/s : jom join sini
http://officialaenlicious.blogspot.com/2010/12/contest-fesyen-untuk-semua.html

jgn lupa tinggalkan komen kt link i bg tu, komen u amatlah dhargai ^_^

CekWa said...

tahniah skuad malaysia, pasti bolehh

KELI OH KELI said...

OK Nur AIN...T gua komen.

KELI OH KELI said...

Cekwa..ya semoga skuad negara makin mantap di masa hadapan..

Dea said...

selamat.... :)

maya said...

memang malaysia terbaik...yeh!

KELI OH KELI said...

Dea

syukur dan selamat... :)

KELI OH KELI said...

Maya

Semoga Malaysia Tanah Tumpahnya Darahku terus dan terus berjaya..Kita semua sayangkan negara Malaysia.

NARDtheNERD said...

ishhh.
pasaipa tak dak abang safee?
HAHA

KELI OH KELI said...

nard..haha..x pa la ...kan nard dh buat entry pasal abg safee...keli buat pasal kawan2 dia pulak...apa pun..semua barisan pemain Malaysia terbaikkkkk....

hans said...

selamat tahun baru
moga tahun ini lebih baik dari tahun lepas

P/S : Lepak Dengan Kawan - Kawanku Sempena Tahun Baru

kai azmier said...

hidup harimau malaya! semoga tahun ni mereka lebih garang.. insyallah world cup dpt masuk kan.. amin!

KELI OH KELI said...

hans..selamat tahun baru jua...

KELI OH KELI said...

kAI azmier...HARIMAU MALAYA akan kembali di persada...InsyaAllah..

NARDtheNERD said...

happy new year keli..
tak update ke?
:)

KELI OH KELI said...

happy new year nard...

bz sket...org kepala batas semua ok ka??

Solihin Zubir said...

mmg respek btol kat idlan tu..
lincah gler..
terutama masa malaysia blasah indon 2-0..
terbaek la aksi dia..

KELI OH KELI said...

ya solihin...hehe..actually 3-0!!!

yott said...

hehe mmg dah terbukti masin dah,,,;)

KELI OH KELI said...

ya yott...doakan saya berjaya dan bahagia ya.. :)

ORDER SEKARANG !

ORDER SEKARANG !
OVAPRIM ( UNTUK PEMBENIHAN IKAN)

PROMO PET

PROMO PET
Sugar Glider

African Grey

Ferret

Zebra Finches

Kuang Emas

Ball Python

Indian Ringneck

MENU ISTIMEWA

MENU ISTIMEWA
ikan keli sambal

nasi kerabu ikan keli

keli cicah sambal belacan

fillet ikan keli

keli lemonade

ENTRY POPULAR

ANDA PENGUNJUNG KE

USYAR2 SINI

Klip Pusat Ternakan Keli oh Keli

Related Posts with Thumbnails

THE OLD FREES

THE OLD FREES
There was an error in this gadget

KELI OH KELI