KAMI GENG SUKA IKAN KELI

PETI SURAT IKAN KELI



KADAR POS KAD RAYA

  • Hanya 50 sen dikenakan bagi orang ramai menghantar kad ucapan perayaan dalam pelbagai saiz dengan berat tidak melebihi 50 gram.
  • Harga biasa yang dikenakan adalah 70 sen.
  • Kadar promosi 25 peratus oleh Pos Malaysia yang bermula 1 Ogos lalu hingga 28 Februari tahun depan itu adalah bagi mana-mana destinasi di seluruh negara.
  • Ia meliputi empat perayaan iaitu Hari Raya Aidilfitri, Deepavali, Krismas dan Tahun Baru Cina.
  • Ketua Sokongan Operasi Pos Mel, Zaidi Hussain berkata, promosi satu kadar rata yang julung kali diadakan itu dijangka dapat menggalakkan orang ramai khususnya generasi muda untuk menghantar kad ucapan.
  • Penghantaran kad ucapan pada masa ini semakin berkurangan berikutan perkembangan teknologi Internet dan khidmat pesanan ringkas (SMS).

9 comments:

yott said...

teringat dulu2 meriah rasanya bila posmen hantar banyak kad raya..
la ni main sms jer tak pun email kad raya
zaman dah berubah..

PUSAT TERNAKAN KELI KANVAS PULAU PINANG said...

betul tu yott...terkenang semasa dulu...hatiku merasa rindu.....

miss nina said...

dulu siap boleh teka kad raya sapa yg banyak
nostalgianya :)

~selamat berpuasa

PUSAT TERNAKAN KELI KANVAS PULAU PINANG said...

selamat berpuasa juga miss nina...

MissXYZ a.k.a Abaikan said...

ni klu bdk2 jumpa hbs dibuat main huhuhu

PUSAT TERNAKAN KELI KANVAS PULAU PINANG said...

miss..erks..ok2 nk p sembunyi sat....

ozzy said...

salam..
Last sekali hantar kad raya ni masa sekolah dulu jela..pastu dh x de lagi dah ..skrg guna sms atau email cuma x leh gantung je la.

PUSAT TERNAKAN KELI KANVAS PULAU PINANG said...

erm ya la ozzy...sekarang ni kalau ada pun satu atau dua kad ja...nk gantung pun x sampai hati...buang tali ja... :)

Nasrina said...

dapat kad jugak.... tp xbanyak... asalkan org yg bg tu ikhlas... skarang dh main2 forwad sms ja...

ORDER SEKARANG !

ORDER SEKARANG !
OVAPRIM ( UNTUK PEMBENIHAN IKAN)

PROMO PET

PROMO PET
Sugar Glider

African Grey

Ferret

Zebra Finches

Kuang Emas

Ball Python

Indian Ringneck

MENU ISTIMEWA

MENU ISTIMEWA
ikan keli sambal

nasi kerabu ikan keli

keli cicah sambal belacan

fillet ikan keli

keli lemonade

ENTRY POPULAR

ANDA PENGUNJUNG KE

USYAR2 SINI

Klip Pusat Ternakan Keli oh Keli

Related Posts with Thumbnails

THE OLD FREES

THE OLD FREES
There was an error in this gadget

KELI OH KELI