KAMI GENG SUKA IKAN KELI

KELI ALBINO



Mengapa albino ?

  • Rangkaian proses-proses kimia biasanya terjadi di dalam tubuh dan kulit.
  • Di dalam jaringan kulit terdapat dasar-dasar warna tertentu.
  • Enzim bertindak berdasarkan dasar-dasar warna ini dan warna kulit tertentu dihasilkan.
  • Jika tubuh tidak mempunyai dasar-dasar warna atau enzim-enzim tidak bekerja sebagaimana mestinya terhadap tubuh maka albino akan terjadi.
*Kepercayaan bahawa haiwan berwarna putih dapat memberi tuah hanyalah karut dan haram dipercayai oleh yang beragama Islam.

6 comments:

Encik Tikus said...

keli pun ada albino ek ? ;)

yott said...

1st time tgk keli warna mcm ni, mcm pelik sikit
selalu gelap kan
sy suke yg glap lg

MissXYZ a.k.a Abaikan said...

mcm sian je keli ni...

Nasrina said...

setiap makhluk ada keunikan tersendiri....

NaNaJoe said...

dl kat umah ade keli putih, sbb anak buah curah clorox ngan sbun lam aquarium.tp keli tu tak mati pon ~:P

PUSAT TERNAKAN KELI KANVAS PULAU PINANG said...

erks..keli clorox...hmmm.....buat entry ok gak ni... :p

ORDER SEKARANG !

ORDER SEKARANG !
OVAPRIM ( UNTUK PEMBENIHAN IKAN)

PROMO PET

PROMO PET
Sugar Glider

African Grey

Ferret

Zebra Finches

Kuang Emas

Ball Python

Indian Ringneck

MENU ISTIMEWA

MENU ISTIMEWA
ikan keli sambal

nasi kerabu ikan keli

keli cicah sambal belacan

fillet ikan keli

keli lemonade

ENTRY POPULAR

ANDA PENGUNJUNG KE

USYAR2 SINI

Klip Pusat Ternakan Keli oh Keli

Related Posts with Thumbnails

THE OLD FREES

THE OLD FREES
There was an error in this gadget

KELI OH KELI